Suikervrij ontbijtje

Op werkdagen ontbijt ik meestal met een proteïneshake (die gezoet is met Stevia en dus zonder glycemisch effect) maar in het weekend is er wat meer tijd en kan ik dus met andere dingen experimenteren. Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van havermout, ik vind het wat saai van smaak en ook niet zo aangenaam van textuur. Maar deze havermout met speculaaskruiden viel best in de smaak!

Simpel en lekker:

  • havermout met (ongezoete amandel)melk in de microgolf
  • kaneel, gember en nootmuskaat toevoegen (andere kruiden van de speculaaskruidenmengeling had ik niet in huis ...)
  • banaan in plakjes erop
  • afwerken met amandelschilfers en ...
  • klaar!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe zit het intussen met m'n migraine? Tweede update.

Wafels zonder suiker en soep mét ...

Derde keer suikervrije crumble, goeie keer