Avondsnack

 


Ik maakte chocomelk van ongezoete amandelmelk en cacaopoeder en checkte de ingrediënten van de Kiri Dip & Crunch van de kinderen... geen suiker of suikervervangers!!

Had vandaag al wel twee keer gezondigd... Vanmiddag had ik de restjes van de wrap van gisteren opgegeten, met het Libanees brood, waar suiker in zat. En vanavond had ik focaccia in de oven gestoken om de restjes curry met rijst van eergisteren te vergezellen. En daar zat dus ook suiker in. Ik troost me maar met de gedachte dat het minimale hoeveelheden waren en niks in vergelijking met de chocolade en koeken die ik normaal binnenwerk!

Nu ik zo naga wat ik vandaag gegeten heb, merk ik dat ik amper tussendoortjes heb gegeten. Heel atypisch voor mij. Zou er dan toch iets aan zijn van die langere verzadiging zonder suikerpieken en -dips...?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe zit het intussen met m'n migraine? Tweede update.

Wafels zonder suiker en soep mét ...

Derde keer suikervrije crumble, goeie keer